Tipp! Így könnyebb a keresés... :)

Olcsóbb termékekek előre kerülése:

- Bal oldalon található szűrőben a "márka" kategoriában, VICTORIA, FLEXOFFICE és/vagy DONAU kijelölésével.

- A jobb oldalon található "Alapértelmezett" nyíl alatti lehetőségek közül, az "ár szerint növekvő" lehetőség kiválasztásával.

KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Visszáru/reklamáció

Reklamációs ügyintézés, visszáru

Mi a teendő esetleges reklamáció vagy visszáru esetén?

 

Visszáru

Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől,  illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja használni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.

Visszáru igényt bejelentkezést követően weboldalunkon, a „Letöltések” oldalon a „Reklamációs adatlap” menüben található űrlap kitöltésével tudja bejelenteni.

A visszáru igény nem automatikusan kerül befogadásra, cégünk a visszárutól és az áru átvételétől eltekinthet!

A visszavásárlási igényt, 5 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 15% kezelési költséget számítunk fel.

Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül, melyhez az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Postai küldeményként feladja címünkre visszáru adatlappal együtt. Kérjük, a visszárut a szállításhoz gondosan csomagolja be, a kinyomtatott visszáru kísérő okmányt pedig helyezze el a dobozban/csomagban.

Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel és esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.

  • Móri Partnereink számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy amennyiben 10 munkanapon belül rendel, annak kiszállításakor a Skob – i - Tech visszahozza a termékeket. A visszáru átvételéhez a kinyomtatott visszáru adatlap szükséges, ez szolgál szállítólevélként is. Kérjük, a visszárut a szállításhoz gondosan csomagolja be. A csomagot a kinyomtatott visszáru kísérő okmány egyik példányával vetesse át kollégánkkal, a másik példányt pedig adja át a kollégánk részére.
  • Személyesen is elhozhatja üzletünkbe a visszárut, egyeztetést és a visszáru feltételek elfogadását követően. Kérjük, ebben az esetben is hozza magával az előre kinyomtatott a visszáru adatlapot és visszáruját ennek kíséretében adja át üzletünkben. Kollégánk és Ön is (illetve az Ön által megbízott személy, aki az árut visszahozza) aláírássukkal igazolják a visszáru adatlapon a termékek mennyiségi és minőségi átadását.

A visszáru átvételét követően elkészítjük a helyesbítő számlát, amelyen jóváírjuk a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.

Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igénye belső ügyviteli folyamataink következtében automatikusan törlődik rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.

A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:

  • megszűnt termék,
  • a termék csomagolása időközben megváltozott,
  • a termék csomagolása sérült,
  • az ügyfél konkrét igényére rendelt termék,
  • szigorú számadású nyomtatvány,
  • áruvételt követően 90 nap elteltével,
  • nem a CORWELL Kft. által forgalmazott termék,
  • élelmiszer, vegyi áru,
  • ajándékakciós termék (olyan termék, amelyhez ajándék járt),
  • kiárusításban vásárolt termék,
  • a termék csomagolásán kézi felirat, saját címke van.

A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk viszonteladóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.

 

Mennyiségi reklamációs ügyintézés

Amennyiben az áru átvételekor vagy azt követően a számlán vagy szállítólevélen olvasható árumennyiséghez képest eltérő mennyiséget kapott (többet vagy kevesebbet), vagy olyan árut kapott, mely egyáltalán nem szerepel a számláján, úgy az eltérést weboldalunkon, a „Letöltések” oldalon a „Reklamációs adatlap” menüben található űrlap kitöltésével tudja bejelenteni a számla kiállítását követő 72 órán belül.

A kitöltött reklamációs adatlapot, az info@skobitech.hu e-mail címen fogadjuk.

Üzletünkben, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt az üzletet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!

A beérkezett reklamációjával kapcsolatban a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk Önnek. Pozitív elbírálás esetén (tehát a Skob – i - Tech hibájából adódó eltérés esetén) azonnal rendezzük az eltérést az Önnel egyeztetett módon.

Minőségi reklamációs és garanciális ügyintézés

Amennyiben az áru átvételekor sérülést vagy minőségi problémát tapasztal, úgy minőségi reklamációját a
reklamációs adatlap kitöltésével 48 órán belül tudja jelezni cégünk felé.

Üzletünkben, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt az üzletet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!

A használat során meghibásodott termékeket szintén a Reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni cégünk felé.

Amennyiben a  termék  jótállási jegyén a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a Skob – i – Tech telephelyére, hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.

Garanciális igény érvényesítését kizáró okok:

  • a termék nem rendeltetésszerű használata, a termékspecifikációtól eltérő üzemeltetés,
  • szakszerűtlen karbantartás,
  • bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz végez el.

A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége a fogyasztót terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.