Reklamációs ügyintézés, visszáru
Mi a teendő esetleges reklamáció vagy visszáru esetén?
Visszáru
Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja használni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.
Visszáru igényt bejelentkezést követően weboldalunkon, a „Letöltések” oldalon a „Reklamációs adatlap” menüben található űrlap kitöltésével tudja bejelenteni.
A visszáru igény nem automatikusan kerül befogadásra, cégünk a visszárutól és az áru átvételétől eltekinthet!
A visszavásárlási igényt, 5 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 15% kezelési költséget számítunk fel.
Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül, melyhez az alábbi lehetőségek közül választhat:
Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel és esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.
A visszáru átvételét követően elkészítjük a helyesbítő számlát, amelyen jóváírjuk a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.
Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igénye belső ügyviteli folyamataink következtében automatikusan törlődik rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.
A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:
A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk viszonteladóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.
Mennyiségi reklamációs ügyintézés
Amennyiben az áru átvételekor vagy azt követően a számlán vagy szállítólevélen olvasható árumennyiséghez képest eltérő mennyiséget kapott (többet vagy kevesebbet), vagy olyan árut kapott, mely egyáltalán nem szerepel a számláján, úgy az eltérést weboldalunkon, a „Letöltések” oldalon a „Reklamációs adatlap” menüben található űrlap kitöltésével tudja bejelenteni a számla kiállítását követő 72 órán belül.
A kitöltött reklamációs adatlapot, az info@skobitech.hu e-mail címen fogadjuk.
Üzletünkben, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt az üzletet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!
A beérkezett reklamációjával kapcsolatban a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk Önnek. Pozitív elbírálás esetén (tehát a Skob – i - Tech hibájából adódó eltérés esetén) azonnal rendezzük az eltérést az Önnel egyeztetett módon.
Minőségi reklamációs és garanciális ügyintézés
Amennyiben az áru átvételekor sérülést vagy minőségi problémát tapasztal, úgy minőségi reklamációját a
reklamációs adatlap kitöltésével 48 órán belül tudja jelezni cégünk felé.
Üzletünkben, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt az üzletet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!
A használat során meghibásodott termékeket szintén a Reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni cégünk felé.
Amennyiben a termék jótállási jegyén a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a Skob – i – Tech telephelyére, hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.
Garanciális igény érvényesítését kizáró okok:
A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége a fogyasztót terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.